Urząd Gminy Kowiesy

Galeria Top

Biuletyn Informacji Publicznych

Wyszukiwarka

Wyszukaj na stronie

Kalendarz, Imieniny

Dzisiaj:
Piątek, 22.04.2022
Imieniny:
Łukasza, Kai, Leonii

Menu główne

Nawigacja

Treść strony

Zamówienia publiczne

ZP.271.2.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 115158E w Chrzczonowicach
data opublikowania zdarzenia: 2015-06-30 08:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2015-06-30
Data końca składania ofert: wtorek 2015-07-14 godz. 11:30
Oznaczenie: ZP.271.2.2015
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.kowiesy.pl


Kowiesy: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 115158E w Chrzczonowicach
Numer ogłoszenia: 96023 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowiesy , Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy, woj. łódzkie, tel. 046 8317081, faks 046 8317036.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 115158E w Chrzczonowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka przeznaczonego do przebudowy wynosi 0,994 km. Kategoria drogi - gminna; klasa techniczna - D; obciążenie nawierzchni- 80 kN/oś; kategoria obciążenia ruchem - KR1; prędkość projektowa - Vp 30km/h; szerokość nawierzchni jezdni - 4,5m; ilość pasów ruchu - 2; spadek poprzeczny jezdni - dwustronny 2%; pochylenie podłużne niwelety - dostosowane do aktualnej.Konstrukcja nawierzchni: istniejąca warstwa z KŁSM na warstwie odcinającej, uzupełnianej destruktem bitumicznym stanowić będzie podbudowę; warstwa wiążąca o gr. 3 cm po zagęszczeniu (4473 m2 ); warstwa ścieralna o gr. 4cm po zagęszczeniu (4473 m2 ) wg normy PN-EN 13108-1. Remont istniejącego profilu należy wykonać destruktem o granulacji 0-60mm z właściwym zagęszczeniem oraz wykonaniem skropień międzywarstwowych emulsją bitumiczną. Szczegółowy zakres i sposób wykonania wymienionych warstw bitumicznych zawarty jest w STWiOR. Zakres przebudowy nie przewiduje budowy nowych zjazdów. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót i wprowadzenia oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł.(słownie: sześć tysięcy zł.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca dołączy do oferty wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i należytą starannością (referencje); jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać potwierdzenia, o których wyżej mowa - inne dokumenty. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone dokumenty metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia wykonawcy metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności personelu kierowniczego (branża drogowa) wraz z informacjami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami - metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia wykonawcy metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy dotyczących terminu wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w sytuacji działania niekorzystnych czynników atmosferycznych. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowiesy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kowiesy, Kowiesy 85, 96 -111 Kowiesy, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Kowiesy, Kowiesy 85, 96 -111 Kowiesy, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne będzie realizowane przy udziale środków finansowych z budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2015-06-29 15:32
Załączniki:
Odpowiedzi Zamawiajacego na pytania zadane przez Wykonawcę
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-03 12:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: ZP.271.2.2015
Szczegółowa informacja:

Kowiesy, dnia 02.07.2015 r.

ZP.271.2.2015

 

Dotyczy: ogłoszenia o zamówieniu na realizacje zadania pn. „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 115158E

w Chrzczonowicach”

W związku z ogłoszeniem przetargu na realizację w/w zadania, Wykonawca zwraca się z niżej wymienionymi pytaniami:

1. Czy Zamawiający potwierdza, że mieszanki mineralno-asfaltowe na potrzeby niniejszego zamówienia mają spełniać wymagania normy PN-EN 13108-1 oraz Wymagań Technicznych WT-1 i WT-2 wydanie 2010?

2. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie granulatu asfaltowego do mieszanek mineralno-asfaltowych na potrzeby niniejszego zamówienia? Jeśli tak, to do których warstw Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie?

3. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszyw ze skał wapiennych i dolomitowych do mieszanek mineralno-asfaltowych na potrzeby niniejszego zamówienia? Jeśli tak, to do których warstw Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie?

4. Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie mieszanek mineralno-asfaltowych modyfikowanych gumą z przetworzonych opon samochodowych na potrzeby niniejszego zamówienia?

5. Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie destruktu złomu papy do mieszanek mineralno-asfaltowych na potrzeby niniejszego zamówienia?

6. Proszę o potwierdzenie faktu, iż Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy na czas prowadzenia robót budowlanych zapewnienia nadzoru przyrodniczego i ornitologicznego.

7. Proszę o podanie hierarchii ważności dokumentów przetargowych.

8. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający załączył do SIWZ całą dokumentację projektową i techniczną potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciążą Wykonawcy.

9. Proszę o potwierdzenie faktu, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami potrzebnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres wykonania zadania, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.

10. Na ile lat przewidziana jest trwałość konstrukcji nawierzchni?

11. Czy Zamawiający wyraża zgodę na podzlecenie całości zadania?

12. Czy Zamawiający akceptuje uzależnienie przewidywanego terminu realizacji przedmiotu oferty od daty podpisania Umowy, a tym samym przesunięcie bezwzględnego terminu realizacji adekwatnie do daty podpisania Umowy?

13. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający wyznaczając Wykonawcy termin na usuniecie usterki będzie uwzględniał uwarunkowania techniczne towarzyszce robotom związanym z usuwaniem usterki, w tym warunki atmosferyczne, oraz deklarowaną przez Wykonawcę dostępność materiałów.

14. Czy Zamawiający potwierdza, że posiada środki niezbędne do sfinansowania realizacji w/w inwestycji?

Odpowiedzi Zamawiającego:

Ad.1.Mieszanki mineralno-asfaltowe na potrzeby niniejszego zamówienia maja spełniać wymagania normy PN-EN 13108-1 oraz WT-1 i WT-2.

Ad.2.Zamawiający dopuszcza zastosowanie granulatu asfaltowego do dolnej warstwy – do 20%.

Ad.3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszyw ze skał wapiennych i dolomitowych do dolnej warstwy, pod warunkiem spełnienia wymagania normy PN-EN 13043.

Ad.4.Zamawiajacy nie dopuszcza stosowania mieszanek mineralno-asfaltowych modyfikowanych gumą z przetworzonych opon samochodowych.

Ad.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie destruktu złomu papy do dolnej warstwy – do 20%.

Ad.6.Przy realizacji zadania nie jest wymagany nadzór przyrodniczy i ornitologiczny.

Ad.7.SIWZ, dokumentacja projektowa, STWiOR, umowa SA dokumentami równorzędnymi, natomiast przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy.

Ad.8.Do SIWZ została załączona kompletna dokumentacja (projekt uproszczony).Każdy Wykonawca może zapoznać się z oryginalną dokumentacją w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zaleca w SIWZ dokonanie przez Wykonawcę wizji w terenie.

Ad.9.Zamawiający posiada niezbędne dokumenty, na podstawie których można realizować zadanie.

Ad.10.Trwałość konstrukcji nawierzchni przewidywana jest na 15 lat.

Ad.11.Zlecenie robot podwykonawcom reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych, dział 7 SIWZ oraz wzór umowy.

Ad.12.Zmiana terminu realizacji zadania może nastąpić w przypadkach, o których mowa w dziale 18-pkt 18.1 SIWZ i w §16 - wzór umowy.

Ad.13.Termin usuwania usterek  określa §8 ust.5  we wzorze umowy. Zamawiający może zmienić ten termin w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry).

Ad.14.Zamawiający potwierdza, że posiada niezbędne środki finansowe na realizację zadania.

 

 

   Wójt Gminy

/-/Jarosław Pepka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2015-07-03 11:37
Odpowiedzi Zamawiającego
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-08 16:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: ZP.271.2.2015
Szczegółowa informacja:

Kowiesy, dnia 08.07.2015 r.

 

ZP.271.2.2015

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „ Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 115158E w Chrzczonowicach.

 

Pytania  Wykonawcy skierowane do Zamawiającego w dniu 07.07.2015 r :

  1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wyrównanie profilu drogi mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5, która jest materiałem zapewniającym lepszą nośność podbudowy, niż destrukt bitumiczny ?,
  2. Prosimy o potwierdzenie , czy zakres robót obejmuje odmulenie regulację spadków podłużnych istniejących rowów . Jeżeli tak to prosimy o podanie ilości i uzupełnienie załączonego przedmiaru.
  3.  Prosimy o potwierdzenie , czy zakres robót obejmuje wykonanie poboczy, jeżeli tak to prosimy o podanie ilości i określenie  z jakiego materiału należy wykonać pobocza oraz uzupełnienie załączonego przedmiaru. 
  4. W SST D.05.03.06. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, w punkcie 6.3.11. Pomiar grubości warstwy, umieszczono zapis:Grubości wykonanej warstwy należy określać z częstotliwością podaną w tablicy 8. Dopuszczalna tolerancja +10%.    Czy Zamawiający potwierdza, że oferenci mają doliczyć   dodatkowo 10% warstwy ścieralnej  ? Powyższy zapis nie ma potwierdzenia w żadnych dostępnych przepisach i wymaganiach, a także zmusza potencjalnych wykonawców do wykonania przedmiotu zamówienia w   zakresie  większym, niż przewiduje dokumentacja przetargowa.Tolerancje spotykane i stosowane w normalnych postępowaniach przetargowych, to: ± 10%,± 15%.Wnosimy o dostosowanie zapisów w zakresie tolerancji grubości do zgodnych z wymaganiami krajowymi do normy PN-EN 13108-1, czyli z Wymaganiami TechnicznymiWT-2.

Odpowiedzi  Zamawiającego:

Ad.1.Zamawiajacy wyraża zgodę na wyrównanie profilu drogi mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5.

Ad.2.Zakres robót – zgodnie z przedmiarem.

Ad.3.Zakres robót nie obejmuje wykonania poboczy.

Ad.4.Wymagana grubość warstwy ścieralnej – 4 cm. po zagęszczeniu.

 

 

     Wójt Gminy

/-/Jarosław Pepka

 

 


 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2015-07-08 15:07
zawiadomienie o wyborze oferty
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-14 16:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: ZP.271.2.2015
Szczegółowa informacja:

 Kowiesy, dnia 14.07.2015 r.

ZP.271.2.2015

 

 

                                                                                  Do wszystkich Wykonawców

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 115158E w Chrzczonowicach”

 

ZAWIADOMIENIE

o wyborze oferty najkorzystniejszej

         Gmina Kowiesy, działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuje o wyniku postępowania.

W postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z o.o. Piotrków Trybunalski, ul. Południowa 17/19, która zaoferowała cenę brutto 167 232,49 zł.

Oferta była ofertą najkorzystniejszą - uzyskała maksymalną liczbę punktów, tj.100.

Zawarcie umowy dot. przedmiotowego zamówienia nastąpi w terminie określonym w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zostanie powiadomiony o terminie podpisania umowy.

 

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Cena

Gwarancja

Suma punktów

Cena oferty  brutto (zł.)

1

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z o.o.

Piotrków Trybunalski,

ul. Południowa 17/19

 

90

 

10,00

 

100 pkt

167 232,49

 

2

EUROVIA VINCI

EUROVIA Polska S.A.

Bielany Wrocławskie ul.Szwedzka 5

58,57

10,00

68,57 pkt

256 929,67

  Wójt Gminy

/-/Jarosław Pepka

 

 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2015-07-14 15:21
zawiadomienie o podpisaniu umowy
data opublikowania zdarzenia: 2015-08-03 15:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: ZP.271.2.2015
Szczegółowa informacja:

Zawiadamiam, że w dniu  22 lipca 2015 r. została podpisana z Przedsiębiorstwem Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim umowa na realizację zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 115158E w Chrzczonowicach".

 

                                                                                                                             Wójt Gminy

                                                                                                                                /-/Jarosław Pepka

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2015-08-03 14:42
[drukuj]

Licznik odwiedzin

986002

Jesteś tu

Dane teleadresowe

URZĄD GMINY KOWIESY

Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy

NIP: 835-10-30-031
REGON: 000538171

Bank Spółdzielczy Biała Rawska O/Kowiesy
nr konta: 83 9291 0001 0031 6000 2000 0160

GMINA KOWIESY

Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy

NIP: 836-18-32-418
REGON: 750148294

tel. +48 46 831 70 26
fax +48 46 831 70 81: 
e-mail: http://nie-spamuj.eu/email.php?6f5e946fcea 
e-mail: urzad@kowiesy.pl

Godziny urzędowania

Czynne od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 do 16.00

Jak do nas trafić

[obiekt mapy] Lokalizacja urzędu na mapie
Copyright Urząd Gminy Kowiesy. Wszelkie prawa zastrzeżone.