ZP.271.12.2014 - przetarg nieograniczony
Kowiesy: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY KOWIESY
Numer ogłoszenia: 340968 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowiesy , Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy, woj. łódzkie, tel. 046 8317081, faks 046 8317036.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kowiesy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY KOWIESY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kowiesy w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2017 r. Na terenie całej gminy obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1. Wyposażyć nieruchomości zamieszkałe: 1) w pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów i/lub 240 litrów; 2) w worki na odpady gromadzone w sposób selektywny o pojemności: a) 120 litrów w kolorze żółtym - na tworzywa sztuczne i metal; b)60 litrów w kolorze niebieskim - na makulaturę oraz w kolorze zielonym na szkło. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i zaświadczenia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i zaświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i zaświadczenia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i zaświadczenia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i zaświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w tym wielkość odebranych odpadów komunalnych w Mg) z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (Załącznik nr 4 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentu potwierdzającego, że zostały one wykonanie należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej czterech usług o masie odebranych odpadów komunalnych minimum 500 Mg każda.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć i Zamawiający nie przewidział w chwili zawarcia umowy. W szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 2) sposobu wykonania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana ta spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu, wpływającymi na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, mającymi istotny wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; 4) postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonymi w życie po dacie podpisania umowy, wywołującymi potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 5) rewaloryzacji wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany stawek VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kowiesy.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kowiesy, Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Kowiesy, Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- zdarzenie opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:52
- Specyfikacja istotych warunków zamówienia344.07kBSpecyfikacja istotych warunków zamówienia
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Lipińskidata wytworzenia informacji: 2014-10-14
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:53
- zmodyfikował: Ewa Zarębskaostatnia modyfikacja: 2014-10-14 14:54
- Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy44.5kBZałącznik Nr 1 - Formularz ofertowy
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:55
- Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu26.5kBZałącznik Nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Lipińskidata wytworzenia informacji: 2014-10-14
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:56
- Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia24kBZałącznik Nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Lipińskidata wytworzenia informacji: 2014-10-14
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:56
- Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych usług34kBZałącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych usług
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Lipińskidata wytworzenia informacji: 2014-10-14
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:57
- Załącznik Nr 5 - Wykaz narzędzi i urządzeń27kBZałącznik Nr 5 - Wykaz narzędzi i urządzeń
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Lipińskidata wytworzenia informacji: 2014-10-14
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:57
- Załącznik Nr 6 - Przynależność do grupy kapitałowej26kBZałącznik Nr 6 - Przynależność do grupy kapitałowej
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Lipińskidata wytworzenia informacji: 2014-10-14
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:58
- Załącznik Nr 7 - Projekt umowy210.73kBZałącznik Nr 7 - Projekt umowy
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Lipińskidata wytworzenia informacji: 2014-10-14
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:58
- Załącznik Nr 8 - Wykaz nieruchomości na terenie Gminy Kowiesy237.48kBZałącznik Nr 8 - Wykaz nieruchomości na terenie Gminy Kowiesy
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Lipińskidata wytworzenia informacji: 2014-10-14
- załącznik opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-10-14 14:59
Kowiesy, 05.11.2014 r.
ZP.271.12.2014
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kowiesy”
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze oferty najkorzystniejszej
Gmina Kowiesy działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) informuje, że w postępowaniu wybrano jako najkorzystniejsza ofertę:
Veolia Usługi dla Środowiska S.A. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
ul. Majowa 87/89, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów – 100.
Zawarcie umowy dot. przedmiotowego zamówienia nastąpi w terminie określonym w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zostanie powiadomiony o terminie podpisania umowy.
Uzasadnienie wyboru:
- Prawne: art. 91 ust. 1 i 2 i art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.).
- Faktyczne: oferta spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ i uzyskała maksymalną liczbę punktów w kryterium cena, przewyższała jednak kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Zamawiający zwiększa kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty i tym samym nie dokonuje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
Poniżej przedstawiono nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli ważne oferty oraz punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny, którym była cena – 100%.
Nr oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba punktów |
1. |
Veolia UsÅugi dla Årodowiska ul. Majowa 87/89, 97-200 Tomaszów Mazowiecki  |
100 |
Wójt Gminy
/-/ Andrzej Józef Luboiński
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Gwardyńskadata wytworzenia informacji: 2014-11-05
- zdarzenie opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-11-05 11:58
Kowiesy: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY KOWIESY
Numer ogłoszenia: 375258 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340968 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowiesy, Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy, woj. łódzkie, tel. 046 8317081, faks 046 8317036.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY KOWIESY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kowiesy w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2017 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Veolia Usługi dla Środowiska S.A. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Majowa 87/89, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 693519,84
- Oferta z najniższą ceną: 693519,84 / Oferta z najwyższą ceną: 693519,84
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Gwardyńskadata wytworzenia informacji: 2014-11-14
- zdarzenie opublikował: Ewa Zarębskadata dodania: 2014-11-14 12:41