Urząd Gminy Kowiesy

Galeria Top

Biuletyn Informacji Publicznych

Wyszukiwarka

Wyszukaj na stronie

Kalendarz, Imieniny

Dzisiaj:
Piątek, 22.04.2022
Imieniny:
Łukasza, Kai, Leonii

Menu główne

Nawigacja

Treść strony

Zamówienia publiczne

ZP.271.6.2014 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach.
data opublikowania zdarzenia: 2014-07-08 08:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2014-07-08
Data końca składania ofert: wtorek 2014-07-22 godz. 11:30
Oznaczenie: ZP.271.6.2014
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.kowiesy.pl


Kowiesy: Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach.
Numer ogłoszenia: 226488 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowiesy , Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy, woj. łódzkie, tel. 046 8317081, faks 046 8317036.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowiesy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kowiesy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach, gm. Kowiesy na działce ewidencyjnej nr 111/4, tj 1 Plac zabaw nr 1 - Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach realizowany w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła. 2 Plac zabaw nr 2 - Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach dla dzieci w wieku przedszkolnym realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1, pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkole podstawowej w gminie Kowiesy. Zakres prac do wykonania: Plac zabaw nr 1: 1 Przygotowanie terenu placu zabaw - usunięcie humusu, roboty porządkowe, profilowanie i zagęszczanie podłoża - 175 m2, 2 Wykonanie podbudowy i nawierzchni - krawężniki gumowe, nawierzchnia z granulatu EPDM gr. 55 mm w kolorze pomarańczowym -155 m2 i niebieskim - 23 m2. 3 Dostawa i montaż urządzeń zestaw zabawowy - wieża - 1 kpl., bujak na sprężynie - kiwak - 2 szt., huśtawka wagowa - 1 szt., tablica informacyjna drewniana - 1 szt., ławka bez oparcia - 1 szt., kosz na śmieci - 1 szt. 4 Tereny zielone - wykonanie trawników dywanowych- trawa rolowana - 70 m2, sadzenie drzew i Krzewów- 20 szt. Plac zabaw nr 2 1 Przygotowanie terenu placu zabaw -usunięcie humusu, podbudowa z kruszyw łamanych, montaż nawierzchni tartan MFL - 122,54 m2 2 Dostawa i montaż urządzeń: zestaw zabawowy- wieża - 1 kpl., bujak na sprężynie - kiwak - 3 szt., piaskownica wraz z osłoną - 1 szt., huśtawka dla dwóch osób- 1 szt., mostek 3 belki - 1 szt., zestaw sprawnościowy Małpi gaj - 1 szt., karuzela - 1 szt., huśtawka bocianie gniazdo -1 szt., huśtawka ważka -1 szt. , tablica informacyjna drewniana - 1 szt., ławka bez oparcia - 3 szt., kosz na śmieci - 2 szt. 3 Tereny zielone - wykonanie trawników dywanowych- trawa rolowana - 414,48 m2 4 Ogrodzenie placu zabaw - płotek drewniany o wysokości 0,80 m z furtką o szerokości 1 m, długość 49 m. (całość w kształcie litery L). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót - projekt budowlany - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Plac zabaw nr 1 - 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych Plac zabaw nr 1 - 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), na okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w terminie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 100 000 zł. netto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy ani od Zamawiającego, przy czym każda ze stron musi tą zmianę zaakceptować. Przesłanki zmiany terminu: a) Na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej. b) Jeżeli warunki atmosferyczne, geotechniczne, geologiczne, terenowe, wodne, hydrologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części - uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuka budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone pisemnie i zaakceptowane przez Zamawiającego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy. c) W przypadku wystąpienie zmian w przepisach prawa uzasadniających zmianę terminu. d) W przypadku przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. e) Zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowiesy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kowiesy, Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Kowiesy, Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plac zabaw nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie terenu placu zabaw - usunięcie humusu, roboty porządkowe, profilowanie i zagęszczanie podłoża - 175 m2 Wykonanie podbudowy i nawierzchni - krawężniki gumowe, nawierzchnia z granulatu EPDM gr. 55 mm w kolorze pomarańczowym -155 m2 i niebieskim - 23 m2. Dostawa i montaż urządzeń: zestaw zabawowy - wieża - 1 kpl., bujak na sprężynie - kiwak - 2 szt., huśtawka wagowa - 1 szt., tablica informacyjna drewniana - 1 szt., ławka bez oparcia - 1 szt., kosz na śmieci - 1 szt. Tereny zielone - wykonanie trawników dywanowych- trawa rolowana - 70 m2, sadzenie drzew i Krzewów- 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plac zabaw nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie terenu placu zabaw -usunięcie humusu, podbudowa z kruszyw łamanych, montaż nawierzchni tartan MFL - 122,54 m2 Dostawa i montaż urządzeń:zestaw zabawowy- wieża - 1 kpl., bujak na sprężynie - kiwak - 3 szt., piaskownica wraz z osłoną - 1 szt., huśtawka dla dwóch osób- 1 szt., mostek 3 belki - 1 szt., zestaw sprawnościowy Małpi gaj - 1 szt., karuzela - 1 szt., huśtawka bocianie gniazdo -1 szt., huśtawka ważka -1 szt., tablica informacyjna drewniana - 1 szt., ławka bez oparcia - 3 szt., kosz na śmieci - 2 szt. Tereny zielone - wykonanie trawników dywanowych- trawa rolowana - 414,48 m2 Ogrodzenie placu zabaw - płotek drewniany o wysokości 0,80 m z furtką o szerokości 1 m, długość 49 m. (całość w kształcie litery L).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2014-07-07 12:54
Załączniki:
Zawiadomienie o wyborze oferty
data opublikowania zdarzenia: 2014-08-08 15:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: ZP.271.6.2014
Szczegółowa informacja:

Numer sprawy: ZP.271.6.2014                                                                 Kowiesy, dn. 04.08.2014 r.

 

                                                                                          

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

           Gmina Kowiesy informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego

w Kowiesach wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożyła firma: Zakład Produkcyjno – Usługowo – Handlowy „DREWNO W OGRODZIE” August Pietrzak, Julianów Lesiewski 6, 96-230 Biała Rawska

  W postępowaniu oferty złożyły następujące firmy:

 

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Kwota ofertowa

brutto Plac zabaw nr 1

Kwota ofertowa

brutto Plac zabaw nr 2

Wartość całego zadania

1

GARDEN DESIGNERS Mirosław Derkacz                                                                               20-828  Lublin                                                                                 ul. Siewierzan 46/2                  

121.859,69

111.563,29

233.422,98

2

INTER-FLORA Sp. z o.o., 55-011 Siechnice, ul. Grabskiego 22

126.025,00

136.649,00

262.674,00

3

Zakład Produkcyjno – Usługowo – Handlowy „DREWNO W OGRODZIE” August Pietrzak, Julianów Lesiewski 6, 96-230 Biała Rawska

113.903,84

     99.036,13  

212.939,97

 

Zawarcie umowy dot. przedmiotowego zamówienia nastąpi w terminie określonym w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zostanie powiadomiony o terminie podpisania umowy.

                                     

                           

                                          /-/ Andrzej Józef Luboiński

                                                Wójt Gminy

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2014-08-08 14:40
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2014-08-22 16:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: ZP.271.6.2014
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 226488-2014 z dnia 2014-07-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kowiesy
Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach, gm. Kowiesy na działce ewidencyjnej nr 111/4, tj 1 Plac zabaw nr 1 - Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela...
Termin składania ofert: 2014-07-22


Kowiesy: Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach.
Numer ogłoszenia: 280510 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226488 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowiesy, Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy, woj. łódzkie, tel. 046 8317081, faks 046 8317036.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach, gm. Kowiesy na działce ewidencyjnej nr 111/4, tj 1 Plac zabaw nr 1 - Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach realizowany w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła. 2 Plac zabaw nr 2 - Plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kowiesach dla dzieci w wieku przedszkolnym realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1, pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkole podstawowej w gminie Kowiesy. Zakres prac do wykonania: Plac zabaw nr 1: 1 Przygotowanie terenu placu zabaw - usunięcie humusu, roboty porządkowe, profilowanie i zagęszczanie podłoża - 175 m2, 2 Wykonanie podbudowy i nawierzchni - krawężniki gumowe, nawierzchnia z granulatu EPDM gr. 55 mm w kolorze pomarańczowym -155 m2 i niebieskim - 23 m2. 3 Dostawa i montaż urządzeń zestaw zabawowy - wieża - 1 kpl., bujak na sprężynie - kiwak - 2 szt., huśtawka wagowa - 1 szt., tablica informacyjna drewniana - 1 szt., ławka bez oparcia - 1 szt., kosz na śmieci - 1 szt. 4 Tereny zielone - wykonanie trawników dywanowych- trawa rolowana - 70 m2, sadzenie drzew i Krzewów- 20 szt. Plac zabaw nr 2 1 Przygotowanie terenu placu zabaw -usunięcie humusu, podbudowa z kruszyw łamanych, montaż nawierzchni tartan MFL - 122,54 m2 2 Dostawa i montaż urządzeń: zestaw zabawowy- wieża - 1 kpl., bujak na sprężynie - kiwak - 3 szt., piaskownica wraz z osłoną - 1 szt., huśtawka dla dwóch osób- 1 szt., mostek 3 belki - 1 szt., zestaw sprawnościowy Małpi gaj - 1 szt., karuzela - 1 szt., huśtawka bocianie gniazdo -1 szt., huśtawka ważka -1 szt. , tablica informacyjna drewniana - 1 szt., ławka bez oparcia - 3 szt., kosz na śmieci - 2 szt. 3 Tereny zielone - wykonanie trawników dywanowych- trawa rolowana - 414,48 m2 4 Ogrodzenie placu zabaw - płotek drewniany o wysokości 0,80 m z furtką o szerokości 1 m, długość 49 m. (całość w kształcie litery L)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Usługowo -Handlowy DREWNO W OGRODZIE August Pietrzak, Biała Rawska, 96-230 Julianów Lesiewski 6, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176060,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 173121,93
  • Oferta z najniższą ceną: 173121,93 / Oferta z najwyższą ceną: 213556,10
  • Waluta: PLN.

 

 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2014-08-22 15:38
[drukuj]

Licznik odwiedzin

986002

Jesteś tu

Dane teleadresowe

URZĄD GMINY KOWIESY

Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy

NIP: 835-10-30-031
REGON: 000538171

Bank Spółdzielczy Biała Rawska O/Kowiesy
nr konta: 83 9291 0001 0031 6000 2000 0160

GMINA KOWIESY

Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy

NIP: 836-18-32-418
REGON: 750148294

tel. +48 46 831 70 26
fax +48 46 831 70 81: 
e-mail: http://nie-spamuj.eu/email.php?6f5e946fcea 
e-mail: urzad@kowiesy.pl

Godziny urzędowania

Czynne od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 do 16.00

Jak do nas trafić

[obiekt mapy] Lokalizacja urzędu na mapie
Copyright Urząd Gminy Kowiesy. Wszelkie prawa zastrzeżone.