Urząd Gminy Kowiesy

Galeria Top

Biuletyn Informacji Publicznych

Wyszukiwarka

Wyszukaj na stronie

Kalendarz, Imieniny

Dzisiaj:
Piątek, 22.04.2022
Imieniny:
Łukasza, Kai, Leonii

Menu główne

Nawigacja

Treść strony

Zamówienia publiczne

ZP.271.1.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa i rozłożenie destruktu bitumicznego
data opublikowania zdarzenia: 2015-04-07 14:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2015-04-07
Data końca składania ofert: środa 2015-04-15 godz. 11:30
Oznaczenie: ZP.271.1.2015
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.kowiesy.pl


Kowiesy: Dostawa i rozłożenie destruktu bitumicznego.
Numer ogłoszenia: 47799 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowiesy , Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy, woj. łódzkie, tel. 046 8317081, faks 046 8317036.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowiesy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i rozłożenie destruktu bitumicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje:dostawę i rozłożenie rozkładarką destruktu bitumicznego (gr.15 cm.) na drogach wskazanych przez zamawiającego, w ilości 1370 ton; dostawę destruktu w ilości 200 ton (bez rozłożenia): 1)destrukt bitumiczny świeżo frezowany lub składowany poniżej 6-ciu miesięcy, bez zanieczyszczeń piaskowych, ziemnych i innych, 2)każda dostawa destruktu będzie odbierana i potwierdzana przez pracownika Urzędu Gminy lub sołtysów poszczególnych miejscowości. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do:zmiany ilości materiału - ±20%, sprawdzenia zgodności wagi faktycznie dostarczonego destruktu z wagą wskazaną na dokumencie w-z; w przypadku stwierdzenia niezgodności (waga destruktu faktycznie dostarczonego jest mniejsza niż wykazana na w-z) wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekty w-z i wskazania w niej faktycznej ilości, 3.Miejscowości, do których należy dostarczyć destrukt: Pękoszew, Wycinka Wolska, Chojnata, Chełmce, Nowy Lindów, Ulaski, Franciszków, Chrzczonowice, Paplinek, Jakubów, Kowiesy, Wymysłów, Michałowice, Zawady, Nowy Wylezin, Janów, Budy Chojnackie, Chojnatka, Lisna, Jeruzal, Wędrogów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego - zwiększenie ilośći materiału o ok. 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.38.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy dotyczących terminu wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w sytuacji działania niekorzystnych czynników atmosferycznych. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kowiesy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kowiesy 96-111 Kowiesy Kowiesy Nr 85, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Kowiesy 96-111 Kowiesy Kowiesy Nr 85, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2015-04-07 12:08
Załączniki:
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
data opublikowania zdarzenia: 2015-04-16 15:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: ZP.271.1.2015
Szczegółowa informacja:


 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2015-04-16 14:40
Dostawa i rozłoŻenie destruktu bitumicznego
data opublikowania zdarzenia: 2015-04-24 16:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: ZP.271.1.2015
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 47799-2015 z dnia 2015-04-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kowiesy
Zamówienie obejmuje:dostawę i rozłożenie rozkładarką destruktu bitumicznego (gr.15 cm.) na drogach wskazanych przez zamawiającego, w ilości 1370 ton; dostawę destruktu w ilości 200 ton (bez rozłożenia): 1)destrukt bitumiczny...
Termin składania ofert: 2015-04-15


Kowiesy: Dostawa i rozłożenie destruktu bitumicznego
Numer ogłoszenia: 58773 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47799 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowiesy, Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy, woj. łódzkie, tel. 046 8317081, faks 046 8317036.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i rozłożenie destruktu bitumicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i rozłożenie rozkładarką destruktu bitumicznego (gr.15 cm.) na drogach wskazanych przez zamawiającego, w ilości 1370 ton; Dostawa destruktu w ilości 200 ton (bez rozłożenia):.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.38.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ROLBUD Tomasz Wacławski, Krzyżanów, 99-314 Micin 14, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17290356,00
  • Oferta z najniższą ceną: 17290356,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24699820,00
  • Waluta: PLN.

 

 

  • zdarzenie opublikował: Ewa Zarębska
    data dodania: 2015-04-24 15:28
[drukuj]

Licznik odwiedzin

986002

Jesteś tu

Dane teleadresowe

URZĄD GMINY KOWIESY

Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy

NIP: 835-10-30-031
REGON: 000538171

Bank Spółdzielczy Biała Rawska O/Kowiesy
nr konta: 83 9291 0001 0031 6000 2000 0160

GMINA KOWIESY

Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy

NIP: 836-18-32-418
REGON: 750148294

tel. +48 46 831 70 26
fax +48 46 831 70 81: 
e-mail: http://nie-spamuj.eu/email.php?6f5e946fcea 
e-mail: urzad@kowiesy.pl

Godziny urzędowania

Czynne od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 do 16.00

Jak do nas trafić

[obiekt mapy] Lokalizacja urzędu na mapie
Copyright Urząd Gminy Kowiesy. Wszelkie prawa zastrzeżone.